Czym jest przekaz Quick Pay?
Przekaz Quick Pay jest przekazem pieniężnym, który jest dokonywany pomiędzy osobą fizyczną (nadawca w Polsce), a osobą prawną (odbiorca zagraniczny), mającą podpisaną odpowiednią umowę z Western Union.

Ważne!
Na chwilę obecną przekaz Quick Pay skierowany jest jedynie do odbiorców zagranicznych. Przed wysłaniem przekazu typu Quick Pay należy upewnić się, czy partner biznesowy posiada podpisaną umowę z Western Union na dokonywanie płatności tą formą.
Kompendium wiedzy o Quick Pay
- zasady realizacji przekazów pieniężnych Quick Pay są zbliżone do zasad obowiązujących w klasycznych przekazach pomiędzy osobami fizycznymi. Nadawca zobowiązany jest podać swoje szczegółowe dane, które pracownik Placówki weryfikuje z przedstawionym dokumentem tożsamości (dowód osobisty, paszport, karta pobytu lub genewski dokument podróży)
- nadawca jest zobowiązany podać pracownikowi Placówki kompletne dane subskrybenta (podmiotu gospodarczego), tj. jego pełną nazwę oraz numer kierunkowy miasta, w którym prowadzi swoją działalność. Niezbędny będzie również numer konta Klienta u subskrybenta (account number) oraz ewentualnie dane referencyjne
- podczas realizacji przekazów Quick Pay obowiązuje program My WU (wcześniej Gold Card). Jeżeli Klient jest już członkiem programu, wówczas otrzyma punkty stosownie do opłaconej prowizji
- na chwilę obecną przekazy pieniężne Quick Pay kierowane są wyłącznie do zagranicznych podmiotów gospodarczych. Oznacza to, iż nie można nadać przekazu na dowolną firmę, a jedynie na podmiot gospodarczy, który jest związany z WU odpowiednią umową na świadczenie usług Quick Pay