Praca w Asekuracja sp. z o.o.
Jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie?
Wyślij nam wiadomość: kariera@asekuracja.pl
Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
NEGOCJATOR TERENOWY
Miejsce pracy: województwo dolnośląskie
Nr ref: (NT/A/09/2021)
Zadania na stanowisku:
- Skuteczne zarządzanie portfelem dłużników poprzez dobór dostępnych narzędzi oraz rozwiązań windykacyjnych.
- Monitorowanie zadłużenia klientów.
- Realizowanie założonych planów odzyskanych należności.
- Terenowa windykacja na powierzonym obszarze.
- Terminowe realizowanie kontaktów z dłużnikami.
- Raportowanie wyników działań.
- Realizacja wyznaczonych celów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Sumienności,
- Znajomości technik negocjacji,
- Gotowości do częstych wyjazdów służbowych,
- Prawa jazdy kat. B,
- Dobrej znajomości obsługi pakietu Office.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system prowizyjny adekwatny do osiąganych wyników,
- Ciekawą pracę w zgranym zespole,
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- Niezbędne szkolenia,
- Pakiet bonusów: ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, dostęp do programu Multisport., dofinasowanie do urlopu, PPE, świąteczne upominki.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Aplikacje prosimy kierować na adres: kariera@asekuracja.pl. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie nazwy stanowiska.
Decydując się na udział w procesie rekrutacyjnym związanym z niniejszym ogłoszeniem o pracę, wyraża Pani / Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Dane te będą przetwarzane przez Asekurację sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie przy ul. Władysława IV 22, 81-743 Sopot, jako administratora w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji jest art. 221 § 1 kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO*. W związku z udziałem w procesie rekrutacyjnym dane osobowe będą przechowywane przez administratora po jego zakończeniu przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy.
Podanie danych w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 kodeksu pracy jest warunkiem udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwia jego przeprowadzenie. Podanie danych osobowych wykraczających poza ten zakres, w tym wizerunku, pozostaje całkowicie dobrowolne.
Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, którym administrator zlecił czynności w zakresie przeprowadzenia działań rekrutacyjnych, przechowywania dokumentacji lub utrzymania systemów informatycznych.
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych drogą elektroniczną pisząc na adres iod@asekuracja.pl lub telefonicznie pod numerem /58/ 772 72 01.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu prawa:
- cofnięcia w dowolnym czasie uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub uzupełnienia,
- usunięcia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 17 RODO,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych na zasadach opisanych w art. 18 RODO,
- przenoszenia danych osobowych na zasadach opisanych w art. 20 RODO,
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
- interwencji u administratora lub wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
* rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.